|
Етап |
Термін реалізації |
Завдання |
Очікувані результати |
|
|
Початковий (діагностичний) |
2021-2022 н.р. |
|
2. Наявність діагностичного матеріалу (результатів онлайн-опитування), необхідного для ефективного планування подальшої роботи над проєктом та розробки стратегій. |
|
|
Основний |
Теоретичний |
2022 -2023 н.р. |
2. Тренінг для вчителів ліцею "Безконфліктна комунікація між учасниками/учасниками освітнього процесу" |
2. Використання набутих під час тренінгу умінь та навичок в начальному процесі |
|
Практичний |
2023 – 2025 н.р. |
https://forms.gle/QCUdquqqjTLgkxuR7 2. Інтерактивна вправа "Встановлення змістового зв'язку між словами у реченні" https://wordwall.net/ru/resource/54971650 3. Інтерактивна вправа "Написання -н- та -нн- у прикметниках" https://wordwall.net/ru/resource/54308278 4. Інтерактивна вправа "Написання -н- та -нн- у прислівниках" https://wordwall.net/ru/resource/54307817 5. Онлайн - семінар “Професійно – педагогічна комунікація” https://learningapps.org/display?v=p3rashqcj23 https://learningapps.org/display?v=p5wmdqsbk23 https://learningapps.org/display?v=pgs9d80ka23 https://learningapps.org/display?v=pkg4myyda23 6. Веб-квест в стилі Escape Room “Цілі сталого розвитку” https://view.genial.ly/643cfcef73205c0018bf6721/interactive-content-vibrant-breakout |
|
|
|
Заключний (підсумковий) |
2025-2026 н.р. |
|
|
|
Тема
дослідно-експериментальної роботи : Формування
комунікативних стратегій реалізації наскрізних ліній освіти для сталого
розвитку
Тривалість: 5 років