неділя, 7 листопада 2021 р.

Результати вхідного (діагностичного) анкетування батьків

Тема вхідного (діагностичного ) анкетування -"Формування комунікативних стратегій реалізації

наскрізних ліній освіти для сталого розвитку" .

Дослідження проводилось анонімно, його результати  використані в узагальненому вигляді.

Респонденти - батьки ліцеїстів. Кількість респондентів - 178

Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Я намагаюсь заздалегідь передбачити можливі причини непорозумінь, щоб уникнути конфліктних ситуацій у майбутньому. Количество ответов: 178 ответов.



Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Перед тим, як звернутися до когось я ретельно обдумую, який спосіб комунікації обрати (особисто, по телефону, через e-mail тощо). Количество ответов: 178 ответов.

Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Я схильна /ий висловлювати свої думки, не хвилюючись про те, як це сприймають інші. Количество ответов: 178 ответов.




Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Я використовую графічні зображення для більш яскравого вираження своїх ідей. Количество ответов: 178 ответов.






Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Мене злить, коли люди не можуть чітко і зрозуміло виразити свої думки (точку зору). Количество ответов: 178 ответов.




Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Коли мені не зовсім зрозуміла суть повідомлення, я. Количество ответов: 178 ответов.



Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Які типи комунікації ви використовуєте. Количество ответов: 178 ответов.




Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Оцініть рівень сформованості своїх комунікативних навичок. Количество ответов: 178 ответов.



Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Чи погоджуєтесь ви, що діяльність кожної людини сприяє рішенню екологічних проблем?. Количество ответов: 178 ответов.






Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Оцініть свій рівень екологічної культури. Количество ответов: 178 ответов.



Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Чи погодитесь ви із твердженням, що сталий розвиток дозволить задовольнити потреби сучасного покоління без шкоди для природи. Количество ответов: 178 ответов.




Результати вхідного (діагностичного) анкетування вчителів

 Тема анкетування - "Формування комунікативних стратегій реалізації наскрізних ліній освіти для сталого розвитку" . 

Дослідження проводилось анонімно , його результати  використані в узагальненому вигляді. Анкета включає питання теоретичного та практичного характеру. 

Респонденти - вчителі ліцею. Кількість респондентів - 21.


Теоретичний блок

Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Тема дослідно-експериментальної роботи закладу. Количество ответов: 21 ответ.



Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти "комунікативна компетентність" -це. Количество ответов: 21 ответ.





Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Наскрізні лінії - це. Количество ответов: 21 ответ.


Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Наскрізні змістовні лінії - це. Количество ответов: 21 ответ.







Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Позначте загальні компетентності вчителя, відображені в професійному стандарті. Количество ответов: 21 ответ.




Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Яка роль вчителя в Новій українській школі. Количество ответов: 21 ответ.





Практичний блок


Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Зазначте, будь ласка, чи виникають у вас барє'ри в процесі спілкування з іншими людьми. Количество ответов: 21 ответ.



Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Якщо перешкоди у спілкуванні виникають, то з ким найчастіше? (в закладі). Количество ответов: 21 ответ.




Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Чи позначається негативно виникнення комунікативних перешкод на успішності вашої діяльності. Количество ответов: 21 ответ.




Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Як ви вважаєте, що є причиною виникнення комунікативних бар'єрів. Количество ответов: 21 ответ.



Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Які , на вашу думку, заходи могли б посприяти подоланню комунікативних перешкод. Количество ответов: 21 ответ.


Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Охарактеризуйте свій стиль спілкування з людьми. Количество ответов: 21 ответ.


Результати вхідного (діагностичного) анкетування учнів

 Тема анкетування - "Формування комунікативних стратегій реалізації наскрізних ліній освіти для сталого розвитку" . 

Дослідження проводилось анонімно, його результати  використані в узагальненому вигляді.

Респонденти - учні ліцею (середня та старша школа). Кількість респондентів - 83



Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Чи відчуваєте ви потребу у спілкуванні з людьми. Количество ответов: 83 ответа.



Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Як ви дієте, коли стикаєтесь з проблемою. Количество ответов: 83 ответа.


Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Чи переконані ви в тому, що діяльність кожної людини сприяє рішенню екологічних проблем?. Количество ответов: 83 ответа.




Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Чи переживаєте ви, коли стосунки з колективом (класом)не складаються. Количество ответов: 83 ответа.







Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Як ви себе поводите у конфліктній ситуації. Количество ответов: 83 ответа.





Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Чи має для вас значення, яка роль вам відводиться у колективі (класі). Количество ответов: 83 ответа.

Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Перед тим, як звернутися до когось ви ретельно обдумуєте, який спосіб комунікації обрати (особисто, по телефону, через e-mail тощо). Количество ответов: 83 ответа.




Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Сталий розвиток це. Количество ответов: 83 ответа.






Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Оцініть рівень сформованості своїх комунікативних навичок. Количество ответов: 83 ответа.



Диаграмма ответов в Формах. Вопрос: Оцініть свій рівень екологічної культури. Количество ответов: 83 ответа.


Результати Всеукраїнського конкурсу з англійської мови "Гринвіч" , 2021-2022 н.р.

 В 2021-2022 н.р.  24 учні нашого ліцею взяли участь у конкурсі, 12 з них посіли почесні призові місця.   Вісім учнів отримали золоті сертиф...